درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

عشق ِ من

عشق ِ من
یادم کن گاهی که به دل دارم آهی

تو که از دردم آگاهی

یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من

بدون که به عشقت صادقم من

تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

تا هستم با یادت شادم

آخه دل بر تو تو دادم

دیگه از غم ها آزادم

یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من

بدون که به عشقت صادقم من

تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم به انتظار ِ دیدنت

به لحظه ی رسیدنت

دل داره پرپر میزن ِ از سینه ام پر میزن ِ

ای چشمه ی حیات ِ من، فرشته ی نجات ِ من

شوق ِ نفس های منی

همیشه رویایی منی

یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من

بدون که به عشقت صادقم من

تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم عشق ِ تو در قلب ِ من ، هدیه جاودانست

برای زنده موندن ، قشنگ ترین بهانست

دوست داشتن تو مثل ِ ، عطر ِ خوش ِ بهار ِ

با تو نفس کشیدن ، پایان ِ انتظار ِ

یه دنیا ، یه دنیا عاشقم من

بدون که به عشقت صادقم من

تو مست ِ خویش و، من مست ِ عشقم

اگه نباشی میمیرم بیا که عمر از سر گیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد