درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

عشق چیست ؟

عشق چیست ؟

مگر عشق واژه تنهایی نیست ؟ مگر عشق درک غربت نیست؟ مگر عشق در گوشه ای تنها نشستن نیست ؟ مگر عشق در کالبد دیوانگی نیست؟

مگر عشق لال شدن نیست؟ مگر عشق به درون خود ریختن نیست؟ مگر عشق گرداب اتش نیست؟ حیران مانده ام از این عشق مگر چیست که

برایش می توان از جان گذشت ای زیبا پسند که عشق را زیبا پسندیدی ،عشق را کجا باید جست؟ در کوچه سار شب یا در گام های افتاب در دیدار

یاور کلام هر کجا که هست ان را خواهم جست

 

آفتاب

ناز چشمان تو وامروز و فردا کردنت

می کشد اخر مرا این ﭙا وآن ﭙا کردنت

می ﭙسندی بی تو بنشینم در آتش روز وشب

یا که یادت رفته با عاشق مدارا کردنت

می دهی دلتنگیم را در شب مستی به باد

غنچه های باغ لبها را شکوفا کردنت

هر کجا باشد دلم را با تو تقسیم می کنم

خوش ندارم بیش از این اینجا و انجا کردنت

گرچه رسوای توام ناچار بنشین با دلم

تا ببینی نیستم در بند رسوا کردنت

چشم هایم را بدست اور نگاهم را ببین

سرد مهری هاست حتی در تماشا کردنت

تنهایی بگو چگونه اسمت را بنویسم؟

تنهایی بگو چگونه اسمت را بنویسم؟ وقتی اشک نمی گذارد
اسمت را به همراه ستاره می نویسم چون مرا به یاد شبهای تارعشق می اندازد
بگو چگونه درک کنم لحظات عاشقی را؟
بگو چگونه بعد از این تحمل کنم لحظات تنهایی را؟
با نوشتن تنهایی گریه ام می گیرد چه برسد به اینکه تنهایم بگذاری
بگو چگونه احساسم رابنویسم که دیگر دلم از تنهایی و بدون تو بودن خسته شده....؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
رها دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ

مثل همیشه زیبا.خسته نباشی.دوباره آپ کردی خبرم کن.

sara یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ب.ظ

baba ey val ma ke hanoz natonestim site besazim valy kheily khobe (sitetoon)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد