درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

دلم برای کسی تنگ است

دلم برای کسی تنگ است

 

دلم برای کسی تنگ است 

که چشمهای قشنگش را 

به عمق آبی دریا می دوخت

و شعر های قشنگی چون پرواز پرنده ها می خواند

دلم برای کسی تنگ است

کسی که خالی وجودم را از خود پر می کرد

 
و پری دلم را با وجود خود خال

 
دلم برای کسی تنگ است

کسی که بی من ماند

کسی که با من نیست

دلم برای کسی تنگ است

که بیاید
و به هر رفتنی پایان دهد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
paaaaaaaaakooooooooooootaaaaaa1000000 جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.najvaye-asheghane.blogfa.com

sallam khobi ayval dash sasan kare 2orosta .
موفق باشی
بای.

nauty asal چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام خوبین؟
pagetoon خیلی قشنگه
امیدوارم همیشه موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد