درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

خسته ام از تنهایی

 
خسته ام از تنهایی
                            مانده ام از درد جدایی
توی این دنیا
         اونجایی که آدما
به دنبال یه لقمه نونن
                          تا گرسنه نمونن
چشماشونو هم میذارن
                              تا عاشقی رو نبینن
من در پی دلدارم
                            تا نفس تو سینه دارم
دنبال عشقم می گردم
                                 تا یه روزی پس بیفتم
وقتی که پیداش کردم
                                صاحب عشقش کردم
دست توی دستش میدم
                             قلبمو بهش میدم
بهش می گم
                               دوستت دارم همیشه
بی عاشقی نمیشه
نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره ی آسمون تنهایی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://http:/www.fereshte-asemoni.blogfa.com

سلام خوبی ؟
ممنون که به من سر زدی
شعرات خیلی قشنگه
موفق باشی

بازم وقت کردی به من سر بزن من آپم

زندگی، راز بزرگی است که در ما جاریست
زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست
رود دنیا جاریست


زندگی ، آبتنی کردن در این رود است
وقت رفتن به همان عریانی که به هنگام ورود آمده ایم
دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟
هیچ!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد