درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

نه

من حرف هایم را نخواهم گفت
تا تمام نبودن هایم ساده باشند
و تو در بتن من ( بت من ) خواهی شکفت
و تو در من خواهی رویید
من سراسر جنجالم
اما برای تو
نه
نظرات 2 + ارسال نظر
حضرت عشق --** روزبه **-- جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...تو خاموشی خونه خاموشه...شب آشفته گل فراموشه...بخواب که امشب پشت این روزن شب کمین کرده روبه روی من...
------------
** حضرت عشق ** برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ به روز شد !
منتظر حضور گرمت هستم
قربانت
فعلا....
----------- یا حق !‌---------

حمید شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام.
پس براش چی هستی؟
خوشبخت ترین............ ......... ......... . خوش شانس ترین............ ......... ......... .... سعادت مند ترین ادم روی زمین............ ......... ......... ......... ........ تو............ ......... ........ تو............ ......... ......... ... تو نیستی اونیه که تو رو داره
باورکن راست میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد