درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

همینجوری

Don't wait until it's too late to tell someone how much you love

 how much you care

 Because when they're gone

no matter how loud you shout and cry

 they won't hear you anymore

برای اینکه به یه نفر بگی که چقدر دوسش داری و چقدر برات مهمه، اونقدر منتظر نمون تا اینکه بالاخره دیر بشه. چون وقتی که اون یه نفر بره دیگه مهم نیست که تو چقدر بلند فریاد میزنی و گریه میکنی چون دیگه نمیتونه صداتو بشنوه


نظرات 3 + ارسال نظر
پرچم سبز شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.ana.parsiblog.com

دوست و همیار قدیمی سلام، خیلی خیلی خوشحال شدم که نام زیبای شما را در لیست نظرات وبلاگ ناچیزمان مشاهده کردیم، به رسم ادب و احترام خدمت رسیدیم تا عرض ارادتی خدمت شما کنیم و بهترین آرزوها را از ایزد منان برایتان داریم، ما را فراموش نکنید، شاید دوباره در یکی از دوره های آموزشگاه نیکو همدیگر را ببینیم، شاید...
به امید آن روز امیدوار باقی میمانیم،

از ارتباط با شما خرسند شدیم، خیلی خیلی گرفتار شدم، همین الان که پیام مینویسم از امتحانات پایان ترم دانشکده دو تا مونده و من هنوز باید ذهنم را مشغول آنها کنم، بازهم به ما سربزن خوشحال میشویم.
برادر کوچک شما: سیدزهیرمجاهد

مریم شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.lovelymari.blogsky.com

سلام .وبلاگ شما هم خیلی جذابه.مرسی از لطفتون

شیما یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.girlnanaz.blogfa.com

سلام خوبی؟
مرسی که به من سر زدی.
وبلاگت واقعا قشنگه.
مخصوصا این متن من که خیلی خوشم اومد
بازم سر بزن منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد