درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

توی کوچه های خلوت

      
هق هق تلخم و بشناس         توی کوچه های خلوت
 
این خود عشق عزیزم نه بهانست نه یه عادت
 
غصه هام و به تو گفتم اما چی ازت شنفتم
 
یه نفس همنفسم باش نزار از نفس بیفتم
 
گریه هام و تو ندیدی         هر چی گفتم نشنیدی
 
من کدوم عهدو شکستم که از عشق من بریدی
 
وقتی نیستی لحظه هام و    با خیالت می گذرونم
 
حتی تا اخر دنیا             من برای تو می خونم
 
وقتی نیستی حتی خورشید میشه مثل لحظه ها سرد
 
با توام اهای مسافر با همین ترانه برگرد.....
 
نظرات 1 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام ساسان خوبی
وبلاگت رو دیدم خیلی خوشم اومد
به دوستانم هم معرفی کردم اونا هم خوششون اومد
همین طور ادامه بده تا شصت در شصت بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد