درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

غم پنهانم


من از تبار بی غمان غم پنهانم
من چشمانی خشک اما اشک بارانم
خنده هایم آشکار و به دل خون
دوست داشتنم بی مرز،تا حد جنون
صبوری و شکیبم همچو بغض است در گلو
بهر یارم مهربان همچو می صافم در سبو
پاهایم ناتوان اما پیوسته به راه
مهر یار،سوزنی است گم کرده به کاه

نظرات 3 + ارسال نظر
نگار سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.jootii.blogsky.com

می دونم ربطی نداره ولی دوست دارم اینجا بنویسمش....

بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم، بلکه آن است که چیزی را به من ببخشی که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.

همین.

www.mellodirain.blogfa.ir

هر دوش مال منه

نگار سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.jootii.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم که 3-4 تا از پستا رو خوندم و دیدم خوشگل بودن موفق باشی.....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد