درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

درامتداد لحظه ها

عکس : شعر : عاشقانه

آه نمی دانم

آه ! نمی دانم،
براستی این تقدیر من ا ست!
یا سرنوشت توست!
که اینگونه
 دیواری از جنس فاصله
بین نگاهمان
کلاممان
 و بین دستهامان
جدایی افکنده ست.
***
دیرگاهی ست
صدای تپش قلبت
شوق زیستن را
 در من
 نیفروخته
و ترنم صدای مهربانت
سرود هستی را
با من تکرار نکرده ست.
***
اینک من در انتظارم
در انتظار،همسرایی با باد
هم نوایی با برگ
هم نشینی با سبزه
وهمدلی با مهتاب
***
من در انتظارم
در انتظار مخمل چشمانت
لطف کلامت
شوق نگاهت
گرمای سوزان سلامت
واحساس قشنگی که
با تو بودن در من ایجاد می کند
***
آری
من مرد همیشه منتظر،
در قصه های تو هستم.
با من بخوان
و با من بمان
برای همیشه
ای نغمه ساز سرودن
نظرات 4 + ارسال نظر
دیووووووونه جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:17 ق.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

کلمه های سنگین را کنار بزن.
یا بال و پری به آن ها بده. بگذار با رویایت پرواز کنند.
چرا نمی بینمشان؟!

مو قشنگ یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.mahikoochooloo.blogfa.com

سلام عزیزم ساسان جون
وبلاگت قشنگ شده ساسان جون
من از پس زمینه وبلاگت خوشم اومد خیلی زیباست
امیدوارم موفق باشی !

زهرا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام
خیلی زیباست و تلاش تان ستودنی!
ممنونم از خدا که تو را آفریده است
از حس چشم های تو در من دمیده است

mohabat_m91 پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ب.ظ

خوبه
از ادامه تیطر بیشتر اسفاده کنید.
دلم تنها تر ین دلهاست انجا
که از دست رفاقت تیر خورده
دلم با پای لنگ لنگون
تن زخمیش را از کوی تو برده
قد یمها مو نس و یارش تو بودی
ولی هالا دلم تنها تر ینه
چه خوش بودم به حرفای دروغت
که عشق من پناه اخر ینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد